Még tovább tárgyalna a kormánnyal az MTA
Megint összeült az elnökség, és felhatalmazta Lovász László elnököt a tárgyalások folytatására. Pontokba szedték, hogy mit akarnak addig, amíg életbe nem lép az új irányítási rendszer.
Megint összeült az elnökség, és felhatalmazta Lovász László elnököt a tárgyalások folytatására. Pontokba szedték, hogy mit akarnak addig, amíg életbe nem lép az új irányítási rendszer.
Arra kérték, hogy nyerjen az ő pályázatuk, de Pálinkás József állítása szerint sosem tette meg, amire kérték. Végül júniusban leváltották, de azt mondja, nem ezért.
Korábban a BKV jelentette be, hogy szerződést bont a kormány által kedden stratégiailag kiemelt jelentőségűvé minősített céggel, amely 180 busz helyett csupán tízet szállított le.
Levelet küldtek, amelyben azt kérik a magyar kormánytól, hogy vonja vissza a Magyar Tudományos Akadémia költségvetését érintő javaslatát.
Kedden folytatódnak a tárgyalások a Magyar Tudományos Akadémia és az Innovációs és Technológiai Minisztérium vezetői között.
Az elmúlt időszakban több mint 1200 e-kereskedelmi vállalkozást vizsgált a fogyasztóvédelem, köztük az úgynevezett csodát ígérő termékeket forgalmazókat is.
A kompromisszumos megoldási javaslatot, amelyről a HVG is írt, Rudas Tamás, az akadémia Társadalomtudományi Kutatóközpontjának igazgatója vetette fel.
Néhány nap leforgása alatt több százezren látták azt a videót, amiben egy kék lámpás, civil autó akciózik az M7-es autópályán.
Az ITM államtitkára az uniós szakminiszterek göteborgi megbeszélésén arról is beszélt, hogy magyar kutatók egy olyan közlekedési felhő létrehozásán, amelybe továbbíthatják az autonóm járművekből származó adatokat.
Az Innovációs és Technológiai Minisztériumhoz rendelték az MTA összköltségvetésének csaknem felét, több mint 25 milliárd forintot. Információink szerint a forrongó Akadémián rendkívüli elnökségi ülést hívtak össze péntekre, s felvetődött egy rendkívüli közgyűlés ötlete is.
Van-e ön szerint még egy ország Európában, ahol állami szereplők közpénzből tartanak fenn egymással versengő – sok tekintetben ellenérdekelt – szolgáltatásokat? Segítünk: nincs. Magyarországon viszont évtizedek óta így működik egymás mellett a Volán és a MÁV. Csak az "elmúltnyolcévben" nagyjából négyszer, négy módon állt neki a kormány az átalakításnak, de a társaságok lobbiharcain eddig mindig elbukott az ügy. A hvg.hu információi szerint ebben a ciklusban újabb nekifutás jöhet.
Látszólag ezermilliárdokat csoportosított át az új kormányszerkezet összeállításakor Orbán Viktor, ám a kassza kulcsa nem került messze a miniszterelnöktől.